Jak jsem si oblíbila jógu?


Nedávno jsem se vás na instagramu ptala, jestli chcete článek o józe.

Odhlasovali jste si, že ano!

Tak tady ten článek je.

Jógu jsem začala cvičit na začátku ledna a pravidelně ji cvičím asi tak dvakrát do týdne (poslední dobou cvičím každý den). Cvičím dva typy jógy. Yoga at Your Desk, tuto jógu cvičím vždy, když sedím nějakou delší dobu u počítače, nebo píšu úkoly. Pak taky cvičím různé sestavy podle Boho Beautiful.

Častěji cvičím večer, kdy na to mám ví času, ale o víkendu občas cvičím i ráno. Spousta lidí tvrdí, že by se před jógou nemělo nic moc jíst, já to nějak neřeším, cvičím klidně i pět minut po večeři a nedělá mi to žádný problém. radši cvičím tu jógu, kde se hlavně protahuje, vlastně jsem ještě žádný jiný typ nezkusila. Častěji cvičím o víkendu, kdy mám víc času, ještě taky cvičím ve středu, protože nemám žádné odpolední aktivity.

Jóga mi pomáhá ve zlepšování flexibility, mám mnohem víc uvolněné svaly a v soustředěnosti.

Kdybyste chtěli nějaké další tipy na jógu, tak si přečtěte článek od MadeinPrg

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Toulky po Praze

Šikana.....