Moji oblíbenci za rok 2019

Já vím, já vím, že už je konec ledna a já sem pořád cpu ten minulý rok.

Ale teď už je to naposled, slibuju.

Tak a teď už tedy..... Oblíbila jsem si loni nějaké věci?    ANO! 

A vy se dnes dozvíte jaké.


zážitek -Chorvatsko
Tak úplně nejlepší zážitek je celé Chorvatsko, kde jsme byli s rodinou asi na čtrnáct dní. Kdybyste se chtěli dozvědět víc tak si můžete přečíst článek.

výlet/místo -Praha
V květnu jsme se s rodinou byli projít po Praze. Šli jsme z Letné na Petřín a pak tramvají zpátky. A článek vyšel taky ;)

jídlo -ovoce
Moje nejoblíbenější jídlo je ovoce, v podstatě asi všechno (až na pár výjimek, jako je třeba papája).

péče o pleť -voda
Ano, jen a jen čistá voda. Na opláchnutí je úplně nejjednodušší, já se hlavně skoro nemaluju, takže mi stačí. Nesmím ale zapomenout, že voda je dobrá nejen jako opláchnutí ale i jako pití, když pleť nebudete mít dostatečně hydratovanou, tak na ní budete mít různé pupínky.

dek. kosmetika -korektor
Jak jsem již psala, tak se moc, nebo spíš vůbec nemaluju, používám jenom korektor, takže se stal i mou nejoblíbenější dekorativní kosmetikou za rok 2019.

písnička -Bad Liar
Já písničky poslouchám docela často a nejvíc jsem si asi oblíbila písničku od Imagine Dragons a to Bad Liar.

film -To All the Boy´s I´ve Loved Before
Tento film byl natočen podle knížky, která se v Češtině jmenuje "Všem klukům, které jsem milovala". Vyšel na Netflixu, ale myslím si, že přes ulož.to to půjde stáhnout.

seriál -Riverdale
tento seriál asi všichni znáte, hraje v něm úplně nejkrásnější herec na světě, Cole Sprouse. Riverdale je detektivní a krimi seriál, který si ulovil nejedno (dívčí) srdce.

Tohle jsou moje nejoblíbenější věci za loňský rok. Užijte si neděli a nezapomeňte si ve středu přečíst článek.


Vikistyle

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Toulky po Praze

Šikana.....