Můj rok 2019


Tak máme leden 2020! To to teda zase uteklo.... Teď se podíváme na můj rok 2019.

LEDEN

Silvestr 2018 jsme stejně jako loni strávili v Rakousku.


1. jsme pak byli na sáňkařské dráze.



A když jsme se vrátily do Čech, tak tady bylo hrooozně moc sněhu, tak jsme s mamkou byly běžkovat v Bedřichově.


A na blogu vyšel nejúspěšnější článek, a to Jak si organizuji diář



ÚNOR


V únoru jsem skoro každý večer usínala se svým plyšovým medvídkem.


Taky jsme s mamčinou rodinou byli lyžovat ve Schladmingu.


A cestou zpátky jsme se stavovali v Hallstattu.

A taky jsem byla u tety v Praze a byli jsme se podívat ve Ctěnicích.

BŘEZEN



V březnu jsme byli na představení Sólo pro nás dva, jestli budete mít možnost, tak na toto představení běžte, je to moderní balet na písničky od Nohavici.

Taky jsme často chodili na výlety, nejvíc jsme asi byli na Prosečské chatě.

A byli jsme s Terezkou v pražské zoo, bylo takové teplo, že jsme chodili jenom v tričku.

DUBEN



V dubnu jsme snad každý víkend chodili do přírody. Ať už na kolo nebo pěšky.

A taky jsem byla na svých předposledních a zároveň prvních plaveckých závodech v loňském školním roce.

KVĚTEN



V květnu jsem byla poprvé v Kutné Hoře! A byla hrozná zima.

Taky jsme s kamarády byli na zámku Loučeň, kde jsou i různá bludiště.

Byli jsme se projít po Praze z Letné na Petřín (psala jsem článek ;).

A s tetou a Terezkou jsme byli na festivalu Meziploty v pražských Bohnicích.

ČERVEN



V červnu jsem byla na svých posledních plaveckých závodech.

Ale hlavně jsme tři týdny byli v Chorvatsku na ostrově Šolta.

ČERVENEC



Z Chorvatska jsme pokračovali přes Slovinsko do Rakouska, kde jsme chodili na pěší výlety.

Taky jsme byli na inline příměšťáku v Jablonci nad Nisou.

Měli jsme jet na vodu, ale byla špatná poředpověď, takže jsme byli na chalupě a chodili jsme na výlety.

SRPEN



To by teda nebyly prázdniny kdybych nebyla alespoň dvakrát na inline táboře.

Taky jsme byli na kolech a bruslích na Flaemingu.

A byla jsem na fotografickém táboře, kde jsem se konečně naučila fotit.

26. byl blogu jeden rok!

A poslední týden prázdnin jsem byla v Praze u tety.

ZÁŘÍ



V září nám začala škola a já jsem nastoupila do sedmé třídy.

A se školou jsme jeli na zájezd do Švýcarska.

ŘÍJEN



V říjnu jsme se s rodinou byli fotit v lese na okraji Liberce.

A taky k nám na návštěvu přijela Terezka.

LISTOPAD



V listopadu mi bylo 13.

Takže bylo hodně oslav a já jsem dostala spoustu krásných dárků.

Taky jsem byla podruhé v zemědělském muzeu v Praze.

PROSINEC



V prosinci jsme s kamarádkou byly v Praze na baletě Leonce a Lena.

Taky jsme začali hrát squash.

Byla u nás na víkend Terezka.

Ale hlavně byli VÁNOCE.

Rok 2019 byl plný skvělých momentů. Děkuji, že mě podporujete a čtete mé články. 

Věřím, že rok 2020 bude určitě ještě lepší, že poznám nové lidi a zažiju ten nejskvělejší rok ze všech!

Vikistyle

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Toulky po Praze

Šikana.....