Jak si organizuji diář 2020?

my vision board 2020

No asi tak jako každý.

Jelikož je tento článek nejúspěšnější na mém kanále, tak jsem se rozhodla, že napíšu i druhý díl.


Stejně jako loni používám diář od holek z A Cup of Style, letos mám ten velký, který je motivační a je to velikost A5, kdežto ten malý je velikost A6 a není motivační. Tam si zapisuju úplně všechno a taky To-Do list.

Stejně jako loni používám měsíční plánovač také od holek Ehrenbergerových. Píšu si tam všechny testy a program článků v tomto roce.

Mobilní kalendář moc nebo spíš vůbec nepoužívám, píšu si tam jenom svoje letní tábory a dovolené.

Jak jsem loni psala, že si píšu svůj jídelníček, tak to mi vydrželo asi tak týden možná deset dní, víc určitě ne. Takže letos s ničím takovým nezačínám a doufám, že ani nikdy nezačnu.

Teď si úplně nejsem jistá, jestli jsem loni zmiňovala Habit Tracker, no je to taková měsíční tabulka, kam si píšete, jestli jste splnili svoje cíle na daný měsíc.

Užijte si zbytek týdne, já se právě teď půjdu osprchovat ale ještě předtím si zacvičím jógu, která mě v poslední době začala hodně bavit.

Jaké další články byste chtěli?

V.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Toulky po Praze

Šikana.....