Proč, protože proto!


Proč cvičíš, vždyť jsi hubená!

Když cvičíš podle Péti, tak si aspoň kup ten její e-book, ať jí podpoříš, za sdílení peníze nedostane!

Fakt nechápu proč cvičíš, vždyť sportuješ!

Ty jako chceš zhubnout?

Jsi blázen takhle se ničit!



Tak abych vše uvedla na správnou míru. Cvičím, protože se ve svém těle už necítím tak komfortně jako dřív. Taky mě to baví. A ne, nechci zhubnout, jen se znovu cítit komfortně a poznat své tělo.
Podle Péti cvičím dva týdny a už jsem přemýšlela, že bych si koupila, ne e-book, ale výzvu na tři měsíce. S mamkou jsem se už domluvila, že jí dostanu k svátku, tak se už mega moc těším. Ano, sportuji, ale ne dostatečně a jak už jsem psala, tak mě to baví! Neničím se, cvičím tak, abych se další den mohla pohnout, ale tak abych se někam posunula.


Dejte mi vědět, jaký další článek byste chtěli vidět a užijte si zbytek víkendu.

V.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Toulky po Praze

Šikana.....